9 Απριλίου 2012
Θεσσαλονίκη, 6 Απριλίου 2012
Δελτίο Τύπου
ΟΙ θέσεις του Βουλευτή της Νέας Δημοκρατία της Β΄ Θεσσαλονίκης και αναπληρωτή του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νέας Δημοκρατίας κ. Σάββα Αναστασιάδη, για τα ταξί.
Ο Βουλευτής της Ν.Δ. Β΄ Θεσσαλονίκης Σάββας Αναστασιάδης στην πρωτολογία του, στην ολομέλεια της Βουλής, κατά την διάρκεια της συνεδρίασης επί του Νομοσχεδίου- Ρυθμίσεις Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, Μεταφορών, Δημόσιων Έργων και άλλες διατάξεις, στις 02-04-2012, μεταξύ άλλων είπε:
«Αναφέρομαι, όπως αντιλαμβάνεστε, στο θέμα των ταξί. Βεβαίως, είναι ένα θέμα το οποίο ταλαιπώρησε αρκετά την ελληνική κοινωνία. Φαίνεται, όμως, να δίνεται μία λύση. Το νομοσχέδιο, έτσι όπως έρχεται, με τις διατάξεις του, κινείται στη σωστή κατεύθυνση. Έχει μία λογική βάση και πολύ θετικά στοιχεία.
Κατ? αρχήν, καταργείται αυτή η αντίληψη και η απόφαση της πλήρους απελευθέρωσης, η οποία θα δημιουργούσε τεράστια προβλήματα -και οικονομικά και κυκλοφοριακά και περιβαλλοντικά- κυρίως στις μεγάλες πόλεις, την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, αλλά και σε άλλες. Κινείται, όμως, προς το δικαιότερο και δίνει το δικαίωμα σε αυτούς τους ανθρώπους που ασχολούνται με το κομμάτι αυτό της εργασίας, να ελπίζουν σε μεροκάματο. Διότι σήμερα, όπως γνωρίζουμε όλοι, έχουν προβλήματα και πολύ δύσκολα βγάζουν το μεροκάματό τους.
Θα ήθελα, όμως, να αναφερθώ στα δύο μεγάλα πολεοδομικά συγκροτήματα της χώρας ?και καλώς το νομοσχέδιο αναφέρεται και τα αντιμετωπίζει ξεχωριστά- της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.
Αντιμετωπίζει την Αττική, λοιπόν, ως ενιαία έδρα. Εδώ, κύριε Υπουργέ ?και ξέρετε τη θέση μου- θα ήθελα να υποβάλω την ένστασή μου. Νομίζω ότι ανάλογη αντιμετώπιση πρέπει να έχει και η Θεσσαλονίκη. Είναι αδιανόητο τρεις δήμοι να μένουν έξω από την ενιαία έδρα. Και είναι αδιανόητο ο Λαγκαδάς, που απέχει δέκα χιλιόμετρα από τη Θεσσαλονίκη, να μην μπορεί να κινείται με απλή ταρίφα και να μην μπορεί να έχει τις υπηρεσίες που έχουν άλλοι κάτοικοι της περιοχής.
Αυτό νομίζω ότι είναι ένα από τα σημαντικότερα θέματα που πρέπει να δούμε και πρέπει να το αντιμετωπίσετε γιατί νομίζω ότι θα κινηθούμε επί το δικαιότερο.
Και επειδή στη Θεσσαλονίκη εκτελούνται και τα έργα του μετρό όπως ξέρετε και σε λίγα χρόνια θα λειτουργήσει το μετρό και εκεί θα υπάρχει πρόβλημα στο έργο. Θα μειωθεί το έργο. Εκτιμώ ότι και τα ταξί της πόλης θα κινηθούν για αναζήτηση έργου στην περιφέρεια. Δηλαδή, η περιοχή της Ασπροβάλτας ή του Σταυρού, η οποία φαίνεται σήμερα πολύ μακριά, είναι οικιστική τουριστική περιοχή διότι έχει χαμηλό τουριστικό προϊόν και έχει πρόσβαση με την Εγνατία Οδό πολύ εύκολη στην πόλη, άρα ίσως μετά από μερικά χρόνια να είναι ένα πεδίο αγοράς καλό και για τα ταξί της πόλης, όπως και η δυτική περιοχή της Θεσσαλονίκης που είναι μια συμπαγής σε πληθυσμό περιοχή με δυναμικές καλλιέργειες και δραστηριότητες. Πιστεύω, λοιπόν, ότι για να είμαστε δίκαιοι και αντικειμενικοί αυτό το θέμα της έδρας πρέπει να το επανεξετάσουμε».
Ο Βουλευτής της Ν.Δ. Β΄ Θεσσαλονίκης Σάββας Αναστασιάδης στην δευτερολογία του στην ολομέλεια της Βουλής, στην κατ΄άρθρο συνεδρίαση επί του Νομοσχεδίου- Ρυθμίσεις Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, Μεταφορών, Δημόσιων Έργων και άλλες διατάξεις, στις 03-04-2012, σε ότι αφορά τις θέσεις του για τα ταξί, μεταξύ άλλων είπε:
«Το θέμα που ταλαιπώρησε επί δύο χρόνια την κοινωνία και το Κοινοβούλιο είναι το θέμα των ταξί. Στο θέμα αυτό αναφερθήκαμε και χθες. Αναφέρθηκε διεξοδικά και ο Εισηγητής μας. Και αναφέρθηκα κι εγώ προσωπικά, καταθέτοντας τις απόψεις μου στο άρθρο 85. Κι επανέρχομαι ως μία ύστατη έκκληση και προσπάθεια.
Περιορίζομαι πάλι στο Νομό μου, το Νομό Θεσσαλονίκης, στο θέμα της έδρας. Βλέπω ότι είμαι μόνος. Νιώθω μοναξιά. Βλέπω ότι και τα κόμματα, αλλά και εσείς, κύριε Υπουργέ, μένετε στη θέση σας, όπως την έχετε καταθέσει. Δηλαδή, οι τρεις δήμοι να είναι έξω από την ενιαία έδρα στο Νομό Θεσσαλονίκης. Εγώ θεωρώ ότι αυτό δεν είναι το δικαιότερο και πιστεύω ?κι έτσι πρέπει να είναι- ότι το Κοινοβούλιο πρέπει να νομοθετεί με δικαιοσύνη».