17 Φεβρουαρίου 2011
Θεσσαλονίκη, 16η Φεβρουαρίου 2011
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
O Βουλευτής Β΄ Θεσσαλονίκης και αναπληρωτής του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Σάββας Αναστασιάδης, στην συνέντευξη τύπου, που παρέθεσε σε δημοσιογράφους στις 14 Ιανουαρίου 2011, στη Διοικούσα Επιτροπή της Νέας Δημοκρατίας για τα έργα υποδομής στην Θεσσαλονίκη, μεταξύ άλλων είπε:
«Οι Θεσσαλονικείς επί πολλά χρόνια άκουγαν εξαγγελίες για μεγάλα έργα, τα οποία όμως έμεναν μόνο στα χαρτιά και στα μεγάλα λόγια. Η Νέα Δημοκρατία άλλαξε σελίδα , πέρασε από τα λόγια στα έργα.
Το Μετρό ένα όνειρο ετών για τους Θεσσαλονικείς, ξεκίνησε να κατασκευάζεται από την Νέα Δημοκρατία, και παρά τις καθυστερήσεις που υπήρξαν στην αρχή των εργασιών, υπήρχε πρόοδος. Τώρα οι εργασίες εκτελούνται με ρυθμούς χελώνας, χωρίς χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωσή τους.
Η Νέα δημοκρατία αγωνίστηκε πολύ για να αλλάξουν στάση όσοι από τα γραφεία της Αθήνας αποφάσιζαν, για το μέλλον της Μακεδονίας και της Θεσσαλονίκης.
Τώρα πάμε πάλι πίσω. Ο Υφυπουργός Υποδομών κ. Γιάννης Μαγκριώτης, δεν κατάλαβε ότι έχει ευθύνη όταν ζωτικά προβλήματα της πόλης παραμένουν άλυτα.
Συμπεριφέρεται ακόμη σαν να είναι στην αντιπολίτευση. Η παρουσία του, οι δηλώσεις και οι παρεμβάσεις του δείχνουν ότι αντιπολιτεύεται τον εαυτό του δημιουργώντας πολιτικό θόρυβο και επικοινωνιακά τεχνάσματα.
Έχει δώσει συγχωροχάρτι στην κυβέρνηση και στον εαυτό του και πάντα ψάχνει για άλλοθι στα λάθη της προηγούμενης κυβέρνησης.
Οι υπάλληλοι της κοινοπραξίας απολύονται και όσοι δεν χάνουν τη δουλειά τους είναι απλήρωτοι, διότι δεν υπάρχει ροή εργασιών. Ο Υφυπουργός λειτουργεί με επιπολαιότητα, διότι παρεμβαίνει και δηλώνει ως δεδομένη την κατάργηση ενός μηχανοστασίου, κάτι που δεν εγκρίθηκε όμως από την Ε.Ε.
Οι επαγγελματίες γύρω από τα εργοτάξια του ΜΕΤΡΟ καταστρέφονται όλο και περισσότερο οικονομικά.
Και στα άλλα έργα η κυβέρνηση ολιγωρεί. Αν και είχε ανακοινώσει γρήγορη δημοπράτηση του πρώτου τμήματος της εξωτερικής περιφερειακής οδού, τώρα πάνε σε νέα χάραξη. Η χάραξη γίνεται από τεχνικούς. Η επαναχάραξη είναι μια πολιτική απόφαση, που δείχνει ότι το έργο οδηγείται στις Ελληνικές καλένδες.
Όμως, η Θεσσαλονίκη έχει πρώτα απ? όλα ανάγκη να υλοποιηθούν τα έργα που σχεδιάσθηκαν και ξεκίνησαν από την ΝΔ.
Η Επέκταση του Αεροδρομίου, έργο προϋπολογισμού 137 εκατομμυρίων ευρώ , θα τελείωνε στις αρχές του Καλοκαιριού του 2011, και σήμερα δηλώνουν ότι θα ολοκληρωθεί στα τέλη του 2012, αφού η απορροφητικότητά του είναι ακόμη στο 30%.
Η μετεγκατάσταση της ΔΕΘ στη Σίνδο, εξακολουθεί να καθυστερεί, μετά και τις προκλητικές δηλώσεις του Ελληνόφωνου Προέδρου της, που αναφέρονταν στην κατάργηση της Έκθεσης και της μετεγκατάστασή της.
Η επέκταση Λιμένος Θεσσαλονίκης, δε είναι πλέον στόχος για την σημερινή Κυβέρνηση. Δεν αναφέρεται ούτε στο υπό μελέτη masterplan.
Αντί λοιπόν ο κ. Μαγκριώτης να αναζητά ευθύνες και να βρίσκει δικαιολογίες, ας σκύψει στα προβλήματα και ας τα λύνει προκειμένου τα έργα να προχωρήσουν. Δεν πρόκειται να ανεχθούμε συκοφαντίες και μεταφορά ευθυνών».